dinsdag 28 februari 2012

Makeup jury: Academy Awards

Gisteravond hebben de Academy Awards plaats gevonden. En wat zagen de dames er weer mooi uit. Tijd om ze even onder de loep te nemen.....

Bron
 Meryl Streep ziet er altijd geweldig uit voor haar leeftijd. Een facelift is echt zó passé....
Door natuurlijke tinten te gebruiken ziet ze er jonger uit. Verder is ze weggebleven van shimmerende producten. Een kleine glans doet meer voor de oudere huid en laat deze stralen. Top!
Bron
Angelina Jolie ziet er weer prachtig uit zoals altijd. Maar heb ik deze look niet al eerder gezien? Bij de Golden Globes droeg ze bijna dezelfde look maar dan met opgestoken haar. Jammer misschien was een "nude lip" dit keer een leuke afwisseling geweest. Ook weer dat glimmende voorhoofd...zou dat door de flitslichten komen? Toch blijft ze mooi natuurlijk. En dat ene been hé? =)


Bron
Cameron Diaz, ik weet niet of ik dat korte koppie leuk vind. Op een of andere manier ziet ze er opeens uit alsof ze 40 is.Ohw...wacht even dat is ze ook. Weer laten groeien dat haar mevrouw Diaz! De makeup is natuurlijk gehouden en staat haar heel erg mooi. Meer heeft ze ook niet nodig natuurlijk.

Bron
Emma Stone heeft er voor gekozen om roze oogschaduw bij haar rode jurk te dragen. Gewaagd! Ik moest er even aan wennen maar vind het toch wel mooi. Ik denk dat ik dit ook ga proberen in combinatie met mijn rode blazer. Wel in mindere mate natuurlijk. ;)
Bron
Bij JLO (of zeg je dat niet meer anno 2012) wordt er niet gedaan aan de nude look. Kom maar op met de nepwimpers! Nu ben ik zelf niet vies van een vals setje maar op een of andere manier is het bij haar wel erg obvious dat ze nepwimpers draagt. Dat witte lijntje boven haar eyeliner is wel gaaf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten