woensdag 15 februari 2012

Limited Editions.... Haat of Liefde?

Limited Editions, ik heb een haat/liefde verhouding met dit fenomeen. Het is geweldig als makeupmerken met mooie nieuwe collecties of producten komen. Maar ik heb geen tijd om op de dag van verkoop met mijn slaapzak voor de deur te gaan liggen.... En wat is het ergste wat een beautyblogger kan overkomen? Een Limited Edition (LE) niet kunnen kopen omdat dit uitverkocht is! TERG EN KWEL!!! De euforie echter als je wel je armpjes om een bepaald product kan sluiten........ Dit had ik met de Naked Palette van Urban Decay. Deze kwam op een andere dag uit dan aangegeven via mijn bronnen via internet. En gelukkig was ik die dag in de stad en voelde ik iets aan mijn water. Toch maar even na gevraagd bij Sephora of ze hem al hadden. En dat hadden ze. Inslaan die handel!! Ik was zo blij ik durfde mijn Sephora tasje niet los te laten in de trein. Panisch was ik dat ik hem zou vergeten of iemand deze zou stelen. (Waarom iemand dat zou doen echt geen idee hahahaha!)
Het is mij helaas ook al een aantal keer gebeurd dat ik misgreep. En dan baal ik echt als een stekker. Zeker als de collectie nog maar een dag uit is. Dan wil ik het personeel echt vragen "hoeveel hebben jullie er ingekocht 3!?!?". Dat doe ik natuurlijk niet want die arme mensen kunnen er ook niets aan doen. Dit had ik met de laatste collectie van MAC "Naturally". In deze collectie zijn de MSF's Blonde en Redhead weer uitgekomen. Deze waren dus al eerder in een LE collectie geweest en toen had ik ook al mis gegrepen! Omdat ik afgelopen donderdag toch naar Miss Saigon in Utrecht ging dacht ik mooi deze daar op te kunnen pikken bij de Douglas. Nee hoor.... UITVERKOCHT NA 2 DAGEN! AAAAAAAAARG! Daar stond ik dan met mijn peen en uien gezicht.. erg jammer. Maar, afgelopen weekend was mijn zus jarig. En wat zag ik op de cadeau tafel staan? Een Douglas bon! Mijn zus zou de volgende dag gaan shoppen in Rotterdam. Ik dacht "niet geschoten is altijd mis" en heb mijn zus gevraagd een oogje in het zeil te houden voor mijn geliefde MSF'jes. En ja hoor! Die dag kreeg ik bericht van mijn zus ze had ze allebei! En ze is voor mij naar de Douglas en de Bijenkorf gelopen om deze op te pikken! Want bij de Douglas was er nog maar 1 van de twee te koop. Ontzettend lief!! Dus EINDELIJK zal ik mijn geliefde MSF'jes in de armen kunnen sluiten......


Deze "babies" komen naar mij toe: Redhead                                               Bron: tinyladylife.blogspot.com    



  Blonde Bron: Temptalia.comIk moet alleen wel wachten tot ik mijn zus weer zie. Natuurlijk mag zij ze in de tussentijd gebruiken. En gaat er een kaartje naar haar toe.....  

Eind goed al goed..... =)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten