vrijdag 17 februari 2012

MAC Limited Edition Shop Collectie


Vanaf 3 maart ligt deze collectie (als het goed is) in de winkel. En laat ik die dag nou net een shopdag gepland hebben Yaaaay!
Vaak maak ik vooraf een wishlist voornamelijk voor de voorpret. Het is me wel eens gebeurd dat ik uiteindelijk niets heb meegenomen. Dit omdat de kleuren te veel leken op kleuren die ik al had. Of de producten in het echt tegenvallen of mij gewoonweg niet staan. Ik ben benieuwd wat ik uit eindelijk van deze collectie zal kopen.
Hierbij mijn wishlist. 
Roze doet het bij mij altijd goed!
Dit is echt een heerlijk zomerkleurtje! Ik ben echt benieuwd hoe deze in het echt is! Als deze teveel op Vegas Volt lijkt dan neem ik hem niet mee, denk ik.



De quad heet Shop & Drop. Vooral de kleur rechtsboven lijkt mij heel mooi! Ik hoop dat hij in het echt net zo mooi is als op deze foto. Mijn favoriete beauty guru Fafinettex3 heeft ook een tutorial gemaakt met deze quad. De look was echt supermooi dus vandaar dat ik 'em wil hebben.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten