donderdag 16 februari 2012

Makeup Jury: Grammy's

Het is al weer twee dagen geleden dat de Grammy awards van 2012 zijn uitgereikt. Dat betekent dat ik weer mijn oordeel mag vellen over de makeuplooks van de aanwezige celebrity's! (Van mijzelf...) Oftewel Makeup jury tijd!

Als eerste de grote winnares van de avond, Adele. Ze heeft al deze Grammy's dubbel en dwars verdient als je het mij vraagt. Wel hoop ik haar na een sabbatical van 5 jaar terug te zien met een vrolijk nieuw album. Maar dit terzijde laten we het over de makeup hebben. Op de rode loper droeg zij een klassieke pin-up look.  Volle wimpers een cat-eye eyeliner en rode lippen. (Zelf doen? Probeer MAC Russian Red lipstick) De rest van het gezicht is rustig gehouden. Heel erg mooi! Alleen onvoorstelbaar dat zij 23 is! Deze makeup look en haar maakt haar wel 10 jaar ouder!
Na de awardshow droeg ze in plaats van een felrode lipstick een nude tint. Die haar ook prachtig staat! En die bigsmile doet het hem natuurlijk ook hé? Wat een prachtmeid.
















Fergie.......lieve......Fergie.
Nee, dit vind ik echt tien keer niets. Het ondergoed dat dwars door de jurk te bewonderen is, is geen porum. Maar goed dit bericht heet Makeup Jury dus ik zal het verder over haar makeup hebben. Op zich vind ik dat de regel "nooit dezelfde kleur oogschaduw als je kleding" niet altijd opgaan. Maar in dit geval wel. Ik vind deze kleur echt niets voor haar doen. Wellicht had een rode lipstick met een oranje ondertoon (MAC Lady Danger bijv.) het wat spannender kunnen maken. Nu is het allemaal net te saai en neemt de (ahum..lelijke) jurk alle aandacht van haar gezicht weg. En de oorbellen passen echt totaal niet bij de jurk....

Je hebt van die mensen die er met blauw haar nog steeds mooi uitzien. Een van deze mensen is Katy Perry. Vond ze de pruik uit haar california gurls video zo goed staan? Of komt het door haar alter ego smurfin? Who knows? Ze kan het hebben. Dit omdat haar huid een koele ondertoon heeft. De manier waarop het opgestoken is vind ik ook heel elegant. Wie had ooit gedacht dat blauw haar elegant kon zijn......Als je al blauw haar hebt dan moet je je makeup wel simpel houden wil je er niet als een clown uit zien. De zwarte eyeliner en roze lipstick passen hier mooi bij. (Zelf doen? probeer MAC's Viva Glam Gaga lipstick) Mooie look. Wat me wel opvalt is dat haar gezicht veel lichter is dan haar lijf. Jammer...




Als laatste Rihanna. Sinds kort blondine. Eerst vond ik het niets maar bij deze outfit vind ik het supermooi. Haar ogen knallen er echt uit. De makeup is simpel. Een lichte smokey eye met een nude lip. Maar laten we eerlijk zijn. Meer heeft ze ook niet nodig. Ik vind dit echt een verademing na al die rare outfits en haarkleuren. Ga zo door Rihanna!













Geen opmerkingen:

Een reactie posten