maandag 13 februari 2012

Een dag geen zin in makeup

Moeilijk te geloven maar ik draag ook wel eens géén makeup. (Je wilt niet weten hoe vaak mensen dit aan mij vragen..) Ik heb ook wel eens een dag dat ik er gewoon geen zin in heb. Maar dat zijn meestal de dagen dat ik de deur niet uit hoef.... Op deze dagen geef ik mijn huid altijd een dagje "vrij". Vaak geef ik mijn huid dan ook meteen een flinke oppepper door het eens goed onder handen te nemen. (Hoe ik dat precies doe, vertel ik in een ander bericht.)

Maar er zijn ook dagen dat ik wél de deur uit moet en geen zin heb om te tutten. Dan draag ik alleen de basis dingen:
-Foundation
-Concealer
-Wenkbrauwpoeder
-Mascara
-Oogschaduwprimer
-Blush
-Felle Lipstick

"Oogschaduwprimer en geen oogschaduw?" Jep! Ik heb namelijk enorm last van vette oogleden. Dus als ik het niet op heb "plakken" mijn oogleden een beetje. En dat vind ik zo'n irritant gevoel!

Op zo'n dag draag ik dus een felle lipstick. Dit kan namelijk een enorm verschil maken. Je ziet er meteen een stuk verzorgder uit. Mits je het netjes aanbrengt natuurlijk. Graag draag ik dan een lipstick zoals MAC Impassioned. (Te zien op de foto) Met een lipstick zoals deze ben je echt zo klaar.

Het is dus niet erg om er een dagje geen zin in te hebben. Zelfs als je een beautyblogger bent  ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten