donderdag 2 februari 2012

Video's waar ik blij van word!



Van de week ben ik echt ONTZETTEND chagrijnig geweest. Waarom? Geen idee, dus daar werd ik nog chagrijniger van.... (waarschijnlijk een gevalletje van PMS)
Maar wat helpt er nou het beste tegen een "peen en uien gezicht"?
Ten eerste een heerlijk stukje chocola.





Mocht dat niet helpen dan helpen de volgende video's je wel verder.

Dit is echt een klassieker of je nou een HP fan bent of niet. Voldimort, Voldimort ooooh Voldi, Voldi Voldimort....



Hoe irriteer ik mijn buren? XD




Mamaaaaaaa, mama? yeah mama. Mamaaa....... MAMAAAAAAAAAAA!!! XD




Ik ben echt gek op Shane en Shananay. Hiervan lig ik echt elke keer weer in een deuk!




OK ik heb dit spel zelf nooit gespeeld maar deze video is echt HILARISCH!




Een gouwe ouwe maar nog steeds leuk. =)









Geen opmerkingen:

Een reactie posten