zondag 5 februari 2012

Chanel Rouge Coco Shine "my lovelies"

Ook al heb je bergen met lipstick's er zullen altijd een paar lipstick's bij zitten waar je standaard naar grijpt. Dat zijn voor mij de Rouge Coco Shine lipstick's van Chanel. Dit zijn zachte romige lipstick's die veel weg hebben van een lippenbalsem. Chanel belooft dat de lipstick je lippen 8 uur gehydrateerd houdt. Dit vanwege het toegevoegde "Hydratender complex". Deze lipsticks zijn er in ongeveer 22 kleuren. Voor ieder wat wils dus. De verpakking ziet er hetzelfde uit als alle andere Chanel lipstick's. Zwart met het witte Chanel logo bovenop een een gouden band in het midden. De verpakking is wel een slag kleiner dan de gewone Chanel lipstick's.


Zelf heb ik 3 van deze lipstick's in mijn collectie. Namelijk Chance, Candeur en Boy.

Hiernaast de swatches op mijn hand. De eerste is Boy de tweede Candeur en de laatste Chance.
In de foto hiernaast is Chance te zien. Ik noem deze maar snoepjes roze. Het is namelijk niet echt zuurstok roze maar het komt wel aardig in de buurt. Omdat de textuur van de lipstick zo romig is smeert hij wat dunner uit. Daarom is de kleur op de lippen iets minder heftig. Deze kleur draag ik vaak in de lente in combinatie met een mooi wit shirt bijvoorbeeld. Dit is de eerste Rouge Coco Shine die ik heb gekocht.
Dit is Candeur. Een lipstick uit de Lente 2012 collectie genaamd Harmonie De Printemps. Ik zag deze staan bij de Sephora en dacht Die MOET ik hebben! Het is een van de mooiste nude lipsticks die ik heb. En aangezien nude hot gaat worden komend seizoen...Het is een licht roze kleur met superkleine roze glittertjes die je lippen echt supervol maakt. En het ziet er mooi en natuurlijk uit.


Dan de laatste Boy. Deze draag ik op dit moment het meest. Dit is een warme beige kleur. Op de site van Chanel staat deze bij de roze tinten. Wat ik dus echt niet snap want ik vind dit echt geen roze. Deze kleur combineert mooi met warme oogschaduwtinten. Daarnaast geeft het wat meer warmte aan mijn gezicht. En dat kan ik wel gebruiken in de winter...



  Ik grijp graag naar deze lipstick's op kantoor. Dit omdat het met deze lipstick's niet nodig is om een spiegel te gebruiken. Je smeert ze gewoon als een balsem. Het nadeel van deze lipstick's is wel dat ze er snel afgaan. (Zeker als je veel thee drinkt op je werk.) Dus je moet ze vaak opnieuw aanbrengen. Hier heb ik zelf echter niet zo veel problemen mee. 
Deze lipstick's zijn bij alle betere cosmetica zaken te koop voor 29 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten