dinsdag 7 februari 2012

Tutorial: Golvende lokken

Vandaag heb ik weer een "hairtutorial" opgenomen. Op mijn makeuptutorial Sexy Satin Taupe kreeg ik een paar comments over mijn haar. Dus ik dacht laat ik eens een tutorial opnemen want het is echt super simpel om te doen!

Wat je nodig hebt:
-Remington CIS-25 (Of een andere krultang met een medium dikte.)
-Krullenspray of mousse (Let erop dat er een hittebescherming in zit.)
-Een paar haarclipjes (Om je haar te kunnen verdelen.)
-Haarspray (Om je krullen in model te houden.)  


Zoals ik al eerder zei heb je niet veel tijd nodig om deze look te maken. Ik heb hier ongeveer 15 minuten voor nodig. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe lang je de tang in je haar moet houden om een mooie krul te krijgen. Als je haar niet makkelijk krult moet je de krultang misschien wat langer in je haar houden dan ik. Ik houd de krul tang zo'n 10 seconden in mijn haar. (Ik tel dan van 20 tot 30.)

Nog een voordeel van deze haarstijl is dat het "the day after"nog steeds mooi uitziet. En de dag daarna eigenlijk ook nog wel! Heel handig voor de drukke dames onder ons.

Ik kwam op het idee voor deze look door het programma "Modemeisjes met een Missie".  Ik vond het haar van Maria altijd zo leuk zitten dat ik het soort van nageaapt heb. Ik vond het trouwens ook echt een leuk programma! Komt er ook een seizoen 2?









Zie hier de tutorial. Succes!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten