dinsdag 11 januari 2011

Outfit of the Day: Kantoor

Dit is wat ik vandaag aan had naar werk. Gewoon lekker relaxt maar toch  netjes. De top en het vest komen van Vero Moda (in de uitverkoop =D). Het vest draag ik altijd open omdat het dicht net een zak aardappelen lijkt. Ik vond de kleur wel een beetje gevaarlijk in de winkel maar toen ik hem aan had stond de kleur me eigenlijk best goed. Zo zie je maar altijd wat nieuws proberen je weet maar nooit! De broek is een skinny van Levi's Bold Curve. En hij zit heerlijk! Ik ben zo blij met die broek. Voor dames die ook brede heupen en een smalle taille hebben raad ik deze zeker aan! Hij sluit bij de taille heel goed aan. Ik heb sinds lange tijd geen riem nodig. De prijs is ook niet super hoog zo'n 70 euro. De schoenen zijn gewoon van de Shoe Outlet. Een winkel waar ik graag kom. Het zijn enkellaarsjes met sleehak dus ze lopen heerlijk en zijn sexy. Om mijn nek draag ik mijn uilen ketting. OEHOE! XD

Excuses voor de slechte foto ik moet nog even uitzoeken waar ik deze foto's het beste kan nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten