dinsdag 4 januari 2011

Mijn goede voornemen

Okay ik wou er eigenlijk niet aan beginnen maar ik heb toch een goed voornemen.
Ik ga minder TV kijken. De afgelopen maanden heb ik ik echt te veel TV series gevolgd. Desperate Housewives, Grey's Anatomy, Glee, The City en ga zo maar door. En hoe meer ik de series volg hoe meer ik het zat wordt. Ik kijk mijn hele leven al TV en "what's new"? Eigenlijk lijken alle series op elkaar en wordt het best wel saai. Toen kwam er een gdachte bij me op. Laat ik nou eens mijn eigen leven leiden en niet de namaak levens volgen van iemand anders! In de tijd dat ik aan TV kijken besteed kan ik makkelijk sporten, schoonmaken, een boek lezen, bloggen enz. En het is gewoon algemeen bekend dat TV kijken niet goed voor je is. In de Grazia stond hier zelfs nog een artikel over. Volgens Britse Psycholoog Aric Sigman gaat je brein in een halve minuut in een soort zombietoestand! En volgens mij is het echt waar. Je hoeft echt niet tegen mij te praten als ik TV kijk want er is geen contact XD. Hij zegt ook dat je stofwisseling op een laag pitje gaat. Dat weet ik zo net nog niet maar, als het zo is dan is dat nog een reden om te minderen.  Dus dat is mijn goede voornemen nu eens zien of ik het vol hou....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten