woensdag 5 januari 2011

Budget Tips

Is je goede voornemen minder uit te geven aan make-up? Volg dan deze tips van mij!

  • Zoek producten eerst op: http://www.makeupalley.com/
    Op deze site kan je kijken wat voor cijfer het product dat je wilt kopen krijgt en wat andere gebruikers ervan vinden. Als het een laag cijfer is weet je genoeg! Dit heeft me al een hoop geld bespaard.
  • Zoek Dupe's. Dit zijn goedkope vervangers van dure cosmetica. Dit kan je een hoop geld schelen. Zoek op google het product dat je wilt en zet daarachter "dupe". Als er een dupe is dan vindt je hem op die manier zeker.
  • Check Ebay. Veel amerikaanse make-up merken kan je voor een klein prijsje vinden op Ebay. Check wel goed of het geen namaak is. MAC make-up op Ebay is vaak namaak ik kan dus niet adviseren die te zoeken op Ebay.
  • Denk na voordat je wat koopt! Check je stash of je niet al iets vergelijkbaars hebt liggen, probeer eerst meer informatie te vinden over het product bijv. via internet of makeupalley. De meeste miskopen die ik heb gehad zijn die ik heb gemaakt zonder na te denken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten