donderdag 13 januari 2011

MAC Russian Red Lipglass

Ik draag graag rode lipstick want al ik het draag krijg ik vaak complimenten. ( "Je bent net sneeuwwitje!") Alleen het grote nadeel van rode lipstick is dat het best wel lang duurt voordat het er op zit. Daarbij moet je heel precies werken. Dus ik dacht, is een lipgloss dan niet handiger dat smeert gemakkelijk. En zo startte mijn zoektocht naar een rode lipgloss. Het viel mij erg op dat veel rode lipglossjes uiteindelijk meer roze blijken te zijn als rood wanneer je ze aanbrengt. Komt denk ik door een slechte pigmentatie. En waar hebben ze wel goede pigmentatie? Juist! Bij MAC. Daar heb ik de Russian Red Lipglass gekocht. Ik had al de Russian Red lipstick dus ik wist al dat de kleur mij stond. Het brengt ook lekker makkelijk aan en het zit stampvol kleur. Nu komt het nadeel. Lange haren + wind + Russian Red lipglass = rode strepen over je gezicht! Tjah niet zo handig dus. Als het waait buiten en ik heb me haar los dan doe ik toch maar weer gewoon me lipstick op! Verder loopt de lipgloss uit in de lijntjes rond je lippen. Dus eigenlijk moet je ook gewoon eerst lipliner op doen. Ach...aldoende leert men. Ik ben nog steeds superblij met mijn lipglass!! Je kan de lipglass natuurlijk ook over je lipliner of lipstick dragen voor een mooi glans effect. En als ik mij haar opsteek wanneer het waait is er ook niets aan de hand....

1 opmerking: