woensdag 25 januari 2012

Sexy Satin taupe

Vandaag had ik een dagje vrij en dus tijd om weer een video te maken.
Deze makeup look is geïnspireerd door The Rachel Zoe Project. Een TV serie die iedere zondag te zien bij TLC. Wat ik mooi vind aan de makeup van Rachel Zoe (Die trouwens elke dag opgemaakt wordt door visagist Joey, lucky woman.) is dat het tegelijkertijd intens is maar toch ook weer niet. Ze heeft altijd haar ogen sterk aangezet met zwarte eyeliner en bruine oogschaduw. Maar de oogschaduw komt nooit boven de arcadeboog. Daardoor is de look wat meer ingetogen. Verder draagt ze wat bronzer en higlighter en een nude lipstick of gloss. Heel soms draagt ze nog een roze blush. Hiernaast kan je de foto van haar zien die ik al referentie heb gebruikt. Wat ook opvalt is dat ze rimpels heeft. Halleluja! Volgens mij is ze de enige in Hollywood die er weinig aan heeft laten doen. En stoort het jou? Mij in ieder geval niet.

Dit zijn de producten die ik heb gebruikt:

Oogschaduw:
MAC Satin taupe
MAC All that glitters
MAC Phloof!
MAC Carbon
WetnWild Vanity palette

Mascara: Etos Hypo allergeen

Bronzer: MAC How Beautiful! (LE)
Highlighter: MAC Strobe cream

Lipstick: MAC Creme d' Nude

Nagellak: WIC Brussels



Geen opmerkingen:

Een reactie posten