donderdag 26 januari 2012

Makeup Jury Golden Globes 2012

Op 15 januari waren er weer de golden globes. En wat zagen de dames er weer plezant uit...
Tijd voor een beoordeling!

Angelina Jolie.
Dit is het soort vrouw dan poep op haar gezicht kan smeren en er nog steeds mooi uit ziet. Maar dat ter zijde. Angelina Jolie gaat eigenlijk altijd voor dezelfde oogmakeup. Een zachte smokey eye. En neem het haar eens kwalijk want ze zier er altijd goed uit. Dit keer heeft ze de kleur van haar lipstick gematched met de jurk. Ik vind het wel mooi maar je kan het ook saai noemen. Wat me wel stoort is haar voorhoofd. Glim! Volgende keer wat beter afpoederen meneer/mevrouw de visagist.









Emma Stone.
Nieuw in "het land der ontsterfelijkheden" is Emma Stone.
Zij heeft een van de meest opvallende looks. Een zilveren smokey eye. Waar de meeste van haar conculega's gaan voor een nude look knalt zij er bovenuit met haar prachtige blauwe ogen. Love it!









Evan Rachel Wood.
Bekend van True Blood en de film Thirteen. (Ja, echt dat is zij!)
Prachtige gouden oogschaduw gecombineerd met een wat meer opvallende donkerroze lip. Wel vind ik dat ze er oud uit ziet voor haar leeftijd (24!) maar dat zou ook door haar kapsel kunnen komen. Al met al een prachtige vrouw met prachtige ingetogen makeup.










Tilda Swinton.
Je kent haar van The Cronicles of Narnia. Ik vind haar echt een van de mooiste vrouwen in Hollywood. Ze laat zien dat less more is met haar androgyne look. Er zo uitzien op mijn 52ste? Daar teken ik voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten