zondag 22 januari 2012

Goede voornemens

OK eigenlijk ben ik veels te laat hiermee. Maar toevallig liep ik vandaag langs mijn oude blogberichten en zag mijn goede voornemen voor 2011 staan.
Minder tv kijken. En dat heb ik toch goed volgehouden! Ik kijk echt bijna nooit meer tv. Wel probeer ik elke avond het nieuws te kijken. (Al word ik soms niet goed van alle nare berichten.) Wat ik doe in plaats van tv kijken? Met vriendinnen kletsen, sporten (Hardlopen als  het lekker weer is, niet nu dus...), computeren. En dat laatste wil ik eigenlijk ook gaan minderen. Ik ben echt zo veel uren kwijt aan doelloos rondhangen op internet. Ik betrap mezelf erop naar filmpjes te kijken die ik eigenlijk totaal niet boeiend vind. En dan denk ik bij mezelf wat ben ik nu eigenlijk aan het doen? Kan ik deze tijd niet nuttiger besteden? En nu kom ik op mijn goede voornemen voor komend jaar. Het bloggen weer oppakken. Het zal alleen niet lukken om alleen artikelen over "beauty"te schrijven. Want dat is ook meteen het probleem zoveel inspiratie heb ik niet. Ik zal waarschijnlijk wel wat meer gaan delen over mijn leven. Ik hoop dat jullie dat leuk zullen vinden. Natuurlijk hoor ik graag van jullie wat interessant is om te lezen. Ook wil ik meer video's gaan maken voor mijn YT channel. Nu ik mijn makeuptafel heb met verlichting heb ik ook eigenlijk geen excuus meer om weinig filmpjes te maken. Ik hoop echt dat ik dit goede voornemen ga waarmaken.
Op het nieuwe blogjaar! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten