maandag 1 februari 2010

Fout!

Afgelopen weekend ben ik met vriendinnen naar Het Foute Feest in Outland geweest. Het was echt ontzettend leuk en we hebben onwijs veel lol gehad. Nu heb ik altijd de taak als we gaan stappen om mijn vriendinnen op te maken. En dit keer kon ik echt los met foute kleurtjes en glitter eyeliner!

Dit is het resultaat:

Ik had zelf gekozen voor rode lippen want rode oogschaduw leek me toch niet zo geslaagd.... Verder heb ik dezelfde kleuren gebruikt als de boa's. Ik was alleen bij 1 vriendin vergeten de witte glitters mee te nemen dus dat was wel jammer. Ik heb toen maar gekozen voor blauw. En dat was ook lekker fout! XD Ik was al redelijk teut toen ik de meiden moest opmaken dus wat dat betreft vind ik dat het nog aardig goed gelukt is!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten