maandag 11 januari 2010

Dagje Amsterdam

Het is bijna zover! Lekker een dagje shoppen met een goede vriendin van mij!


En we hebben eigenlijk maar 1 doel voor ogen (nou eigenlijk twee) we gaan naar de MAC Pro Store!! (En naar het sex museum ghihihihihi *pubergiechel*) Dit is de eerste keer dat ik naar een Pro store ga. Ik ga nou eenmaal niet elke dag naar A'dam. En ben dus zeer benieuwd. En mijn lijstje heb ik al klaar:
  • E/S Typographic

  • E/S Print


  • E/S Copperplate


  • E/S Scene


  • E/S Vanilla


  • E/S Silver Ring


  • E/S Shadowy Lady


  • E/S Gesso


  • E/S Shale


  • 16 E/S Palette


  • E/S Quad

OK, dat ik best wel veel. Denk ook niet dat ik alles ga halen ik ga gewoon kijken of de kleuren mij in het echt ook aanspreken. Ik koop ze wel als refill. Dat is echt alleen het "pannetje"die van ijzer is. De palettes zijn echt heel handig omdat er een magneet in zit. Je kan dus zelf bepalen hoe je palette eruit ziet. Je "klikt"ze er zo in. De oogschaduws zijn als refill ook een stukje goedkoper. Je kan ze (jammer genoeg) alleen kopen bij een Pro store. Al deze dingen staan al een tijd op mijn lijstje dus....Heb er al zin in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten