dinsdag 2 februari 2010

YSL Touche Éclat

EIN-DE-LIJK heb ik hem! de Befaamde, beroemde, beruchte...



YSL Touche Éclat


Ik heb de mijne met 15% korting gekocht bij Pour Vous in de kleur 02. (De actie loopt volgens mij tot valentijn.) Dat mag ook wel want dit schatje kost zo rond de 35 euro. Maar het is het zo waard! De verpakking is echt zo luxe dat ik hem eigenlijk niet tussen mijn "normale"make up wil leggen. XD Dan komt hij gewoon niet tot zijn recht. Maargoed waarom wou ik dit product nou ZO graag hebben? Dit product wordt eigenlijk door bijna alle bekende visagisten gebruikt en aangeraden. Verder vind ik de verpakking gewoon ontzettend mooi en luxe! Het is toch prachtig om zoiets in je make up tasje te hebben?


Maar wat doet het nou eigenlijk?


Hier even de gebruiksaanwijzing:

Touche Éclate

Highlighter

Touche Éclat geeft u de mogelijkheid om lichtaccenten aan te brengen daar waar het gelaat het nodig heeft voor een frisse en opgelichte teint. Door het licht op te vangen en te weerkaatsen, verlicht Touche Éclat de schaduwzones van het gelaat en laat de huid weer stralen.
Gebruik
Wanneer u Touche Éclat voor de eerste keer gebruikt dient u de knop tenminste 30 maal (zeg maar 100 maal!) in te drukken om de toestroom van de emulsie op gang te brengen.
Breng kleine hoeveelheden Touche Éclat op uw onopgemaakte huid of over uw normale make up aan in de schaduwzones van het gelaat. (Kringen rond de ogen, de neusvleugels, het kuiltje in de kin, de mondhoeken.....) Vervolgens licht uitwerken met de vingertoppen. Om Touch Éclat proper te houden kan u hem eens per week reinigen met een in alcohol doordrenkte tissue.
Even voor de duidelijkheid Touche Éclat is eerder een highlighter dan een concealer. Als je echt donkere kringen hebt en hardnekkige littekens dan zul je eerst een echte concealer moeten gebruiken. Besef dit wel voor je het product koopt om teleurstellingen te voorkomen! Ik lees namelijk op veel forums dat het toch niet de concealer is die ze hadden verwacht. (Ik heb dan echt zin om te spammen HET IS GEEN CONCEALER!!GRRRR!!!) Je kan het product dus als highlighter gebruiken. Het geeft een mooie natuurlijke look weinig shimmer dus. Ikzelf hou meer van shimmer a la MAC MSF. Maar voor de oudere dames onder ons is dit wel een handige highlighter. Shimmer legt namelijk alleen maar de nadruk op rimpels en fijne lijntjes. Dit geld trouwens ook voor oneffenheden. Voor deze dames is dit product dus zeer geschikt. Op de site van YSL word er ook aangeraden om het product als basis voor oogmakeup te gebruiken ik heb dit geprobeerd en het werkt! Okay niet zo goed als de MAC Paint Pots of de UDPP enz. Maar voor de vrouwen onder ons die meer last hebben van droge oogleden kan dit een uitkomst zijn. Mijn oogleden zijn mooi egaal en de make up gaat niet zo veel in mijn arcadeboog zitten als wanneer ik niets gebruik. Het gebeurd wel een beetje omdat mijn oogleden best wel vet zijn. Dus voor vrouwen zoals ik zal ik het niet aanraden.

(Let even op hoe ze Touche Éclat zegt XD)
Check ook meteen de commercial:

Prachtig! Dan wil je hem toch hebben?


Ik ben echt zeer blij met het product en ik denk dat als deze op is er nog een zal volgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten