woensdag 5 mei 2010

Review: Rimmel Color Show Off lipstick

Via Lushiousbeauty.nl ben ik aan deze nieuwe lipstick van Rimmel gekomen. Ik heb de lipstick getest en dit is mijn mening:

De kleur die ik heb gekregen is RED FEVER 230. Toen ik de lipstick uit de verpakking haalde kon ik alleen maar zeggen. Red Fever indeed! Wauw, wat een mooie kleur! Het is een rode kleur die neigt naar het koraal/oranje. Erg mooi voor de zomer!

De textuur van de lipstick is ook heel fijn. Het smeert lekker dun vergeleken met mijn rode lipstick van MAC. (Russian Red) Daarom vind ik deze lipstick perfect voor de zomer! De lipstick ruikt ook lekker naar meloen mmmmm...

Wat ik wel een nadeel vind is de verpakking. Knalroze met een gouden rand. Brrrrr.. Nee ik ben niet te spreken over de verpakking. Ik vind het erg kinderachtig! ( Mijn persoonlijke mening!) Ik ben ook echt niet van de "girly, girly" roze dingetjes. Ook vind ik het model van Rimmel een beetje... Nasty. Ik kan het niet anders zeggen. Ze spreekt mij totaal niet aan.


Hoop dat jullie wat hebben aan mijn review!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten