vrijdag 7 mei 2010

Moederdag

Mijn moeder is de liefste van allemaal. Ja, dat zegt iedereen natuurlijk. Daarom had ik een tijdje terug, toen ik nog bij mijn ouders woonde, mijn moeder een mini makeover gegeven. Mijn moeder klaagt namelijk nog wel eens dat ze oud wordt. Nu vind ik dat echt niet negatief ik vind haar hardstikke mooi! Dus om dat aan haar te laten zien heb ik haar een paar trucjes geleerd die ik graag met jullie wil delen. Hier is de link voor de video:

www.youtube.com/watch?v=0PeBsYvr4Y

Producten die gebruikt zijn:
Ogen:
Two faced shadow insurance
Ilamasqua brow and lash gel
88 neutral palette
MAC kohlpencil smolder
Mascara ( die van mijn moeder geen idee welk merk)



Gezicht:
MAC studio sculpt foundation NW 20
Make up forever concealer palette #1
Benefit powderflage
Maybelinne dream matte powder golden beige 03 NYX cream blush hot pink 08




Lippen:
Bobbi Brown lipstick Sandwash pink


Drie keer raden wat mijn moeder voor haar verjaardag krijgt......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten