donderdag 29 april 2010

Update!

Hallo allemaal!

Ja, ik leef nog! =D

De reden van mijn lange afwezigheid is dat ik heel druk ben geweest met mijn verhuizing. Ik ben verhuisd van omgeving Rotterdam naar omgeving Utrecht. Dat is wel even wennen! Daarnaast loop ik nu stage dus daar gaat ook heel wat tijd in zitten. Ik moet ook nog een beetje mijn draai vinden met huishouden enzo. Maar ik heb alweer een review klaar liggen dus die komt binnenkort!
Filmpjes zullen weer komen als mijn vriend een nieuw bewerkingsprogramma heeft gevonden. Ik wil namelijk zijn camera gebruiken maar ik dan die filmpjes niet bewerken met windows movie maker! Echt heel irritant. Dus ik zit achter zijn broek aan om een nieuw programma te regelen. Als dat gelukt is ga ik proberen iedere zaterdag een filmpje te uploaden!

Groetjes!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten