donderdag 13 mei 2010

Benefit Stay Don't Stray



Mijn favoriete oogschaduw primer (too faced shadow insurance) was een beetje aan het opraken dus ik dacht, het is weer tijd voor een nieuwe. Toen viel mijn oog op een nieuwe primer van Benefit. Benefit is bij mij altijd wel goed bevallen op één uitzondering na maar meestal zijn de producten gewoon goed. Deze primer is ook uniek want het zou er niet alleen voor zorgen dat je oogschaduw blijft zitten maar ook je concealer. Twee vliegen in een klap dus. Deze primer kost 25 euro. Best duur voor een primer maar Benefit valt ook in een wat duurdere categorie van make up.



Toen ik het de eerste dag probeerde was ik er al meteen over uit. Dit is een miskoop! =(


Wat eigenlijk meteen al opviel is dat er op de verpakking niet wordt vermelt hoe lang de make up zou moeten blijven zitten. 8 uur? 12 uur? Geen idee! Maar ik kwam er achter dat het bij mij hoogstens 3 uur blijft zitten! Dus je kan wel stellen dat dit product niet doet wat het belooft.



Verder is de verpakking ook een drama. Het is een pomp verpakking en je hebt van het product maar heel weinig nodig. Uit de pomp komt een huidskleurige vloeistof die dun uitsmeert. Met de pomp heb je altijd te veel. 2/3 kan je weggooien! Dat is dus echt hardstikke zonde!



Er wordt gezegd dat de kleur voor alle huidskleuren is maar dat lijkt mij sterk. Voor mij is het eigenlijk te donker. En ik kan me voorstellen dat het voor de wat donkere schoonheden onder ons veel te licht is.

Na wat zoekwerk op makeupalley kwam ik er achter dat dit product een 2.9 uit de 5 heeft gekregen. Oftewel: ik ben niet de enige die dit product slecht vind.

25 euro voor een product die gewoon niet werkt is echt hardstikke veel. Daarom wil ik jullie dit meegeven:





Doe jezelf een plezier, en koop dit product niet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten