vrijdag 12 maart 2010

Marie Claire Cover Look

Gefeliciteerd Marie Claire met je 20ste verjaardag!



Ik vind Marie Claire het beste modeblad van dit moment. Je wordt niet doodgegooit met allemaal reclame en rare fashion shoots waar je niets aan hebt. Er zijn veel interessante artikelen. Over vrouwenrechten bijvoorbeeld. Van veel andere modebladen krijg ik het idee dat je meer plaatjes aan het kijken bent dan dat je eens wat leest. De visie van Marie Claire is dan ook dat je best beauty AND brains kan hebben. En daar ben ik het volkomen mee eens!







Om de 20ste verjaardag van Marie Claire te vieren heb ik deze tutorial gemaakt. Het is geïnspireerd op de coverlook van Cato van Eden. Het is een beetje een smokey look maar dan de lente versie XD



Hier is de link Klikkerdeklik!:

http://www.youtube.com/watch?v=qFJXlvXwwLs

Producten die ik gebruikt heb zijn:
Ogen:

MAC e/s Vanilla
MAC e/s Shale
MAC e/s Copperplate
MAC e/s Print
Bobbi Brown Gelliner Granite Ink
Rimmel Sexy Curves Mascara


Gezicht:
NYX Creme Blush Rose Petal
MAC Cream Color Base Shell

Lippen:
NARS Turkish Delight Lipgloss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten