maandag 11 januari 2010

MAC Mineralize Skin Finish



Vandaag een blog over de MAC Mineralize Skin Finish (MSF).


Even ruwweg vertaald van de MAC site:

"Een luxe satijn-zachte poeder met een high-frost (veel shimmer) metallic finish. Brengt gemakkelijk aan en geeft highlight aan de wangen en wenkbrauwbot, of geeft glans over het ghele gezicht".




Deze poeder kan je dus gebruiken als highlighter of over je gehele gezicht. (Vind ik persoonlijk een beetje té) Ik heb er veel goede verhalen over gehoord dus ik dacht laat ik het eens proberen! Ik heb eerst de MSF in Soft And Gentle meegenomen. Een perzik-bronzige kleur.




Ik twijfelde eerst of hij niet te donker was voor mij. Ik heb namelijk een lichte huidskleur maar na advies van een medewerker bleek dat wel mee te vallen. De poeder geeft eigenlijk alleen een mooie glans en niet zo veel kleur. Ik heb het thuis meteen geprobeerd in combinatie met mijn bronzer die ook van MAC is. Deze is in de kleur golden. Dit is een lichte bronzer met een klein beetje gouden shimmer er in. En het is liefde!!
( De bronzer gaat op alle "bronzer plekken"op mijn gezicht en Soft en Gentle alleen op de highlight plekken.)



Deze combi gaat zeker mee op vakantie deze zomer!

Aaaah zomer wat mis ik jou!
Ik was zo weg van mijn Soft & Gentle dat ik in Amsterdam ook een MSF heb meegenomen. Deze is van de Warm & Cozy collectie en heeft de naam By Candlelight.

Deze vind ik zelf nog mooier dan Soft And Gentle. Hij heeft meer een roze kleur en is wat lichter. Daarom is hij zeer geschikt voor in de winter. Ik gebruik deze samen met mijn Moon River blush maar deze is helaas niet meer in de collectie. (Was een LE.) Ik gebruik ze nu iedere dag want ze zijn echt GORGEOUS samen! (By Candlelight doe ik op mijn wang tot de appeltjes van mijn wangen en Moon River op mijn appeltjes.)





Ik ben echt heel blij met mijn MSFjes maar denk niet dat er nog meer zullen komen. Tenzij de kleur echt heeeeeeel mooi is natuurlijk ;)


Ik heb namelijk al best wel wat highlighters dus voorlopig kan ik wel weer vooruit. Maar als je twijfelt over de aankoop van een MSF gewoon doen! Het is het echt waard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten