zaterdag 10 maart 2012

Tutorial Zacht bruine look

Vandaag heb ik een tutorial geupload die ik al een paar weken terug heb gemaakt. Ik was gewoon te lui om hem te editten erg he? XD

Mijn idee voor deze look is een zachte smokey eye die snel klaar is en naar werk/school gedragen kan worden. Naast de neutrale kleuren op de ogen ben ik voor wat kleur gegaan op de rest van het gezicht. Dit heb ik gedaan met mijn favoriete combi: de blush Cynnamon van NYX en TBS Shimmer waves in 03 Peach. Dit zijn oranje/perzikachtige tinten, deze geven je gezicht een frisse oppepper! Heerlijk voor de lente.. =)

Hieronder de lijst met gebruikte producten:
Ik ben dol op die mooie glans van de TBS Shimmer waves!
Ogen:
Too Faced eyeshadow primer
 Urban decay naked palette: Buck, Naked, Virgin
INGLOT: Pearl 395, DS 458.
Eyeliner: Estee Lauder duoble wear stay in place eyepencil 02 Coffee
Mascara: Etos eigen merk hypoallergeen mascara


Gezicht:
Blush: NYX Cynnamon
Highlighter: The Body Shop Shimmer Waves 03 Peach


Lippen:
MAC Cremesheen Glass Richer Lusher


Geen opmerkingen:

Een reactie posten