donderdag 24 februari 2011

Viva Glam Gaga lipglass review

Alweer enige tijd geleden heb ik de Viva Glam Gaga lipstick gekocht. (Heb daar trouwens ook een artikel over geschreven.) Een lipstick waar ik echt superblij mee was een heerlijke bubblegum pink. Wel echt een knaller maar niet te voor naar school of werk. Enige tijd later is de Viva Glam lipglass uitgekomen. Deze heeft een lange tijd op mijn tutlijstje gestaan tot ik deze week de knoop doorhakte. Waarom? Ik heb vernomen dat deze lipgloss uit de collectie gaat! NOOOOOO! Ik heb het nagevraagd bij het personeel en mijn angst werd bevestigd...na een half jaar is deze lipgloss niet meer te koop. Gelukkig heb ik hem gekocht want hij is supermooi. De kleur komt grotendeels overeen met de lipstick. Hij is een tikje minder fel en heeft een melkachtige finish. Het nadeel van deze gloss, en eigenlijk van alle MAC lipglossjes, is dat het ontzettend plakt! Het blijft daardoor wel goed zitten maar als je op de fiets zit met windkracht 10 is het niet zo handig. De gloss verdeeld zich ook niet goed over de lippen. Als je na het aanbrengen je lippen overelkaar wrijft krijg je soort van strepen. Dit is te voorkomen door de lippen minder hard overelkaar heen te wrijven en te proberen de lipgloss zo goed mogelijk te verdelen met de applicator. Op de verpakking staat een handtekening van Gaga net zoals op de lipstick, een leuk detail. Wat ik normaal fijn vond aan MAC lipglosjes vind ik nu een ramp de verpakking is klein! Als deze lipgloss op gaat is het over en uit! =(
De opbrengsten van alle Viva Glam producten gaan naar het MAC AIDS fund.

Overall een leuke felle lipgloss ideaal voor de lente en zomer. Sla em in nu het nog kan! ;)

Pssssst: Op 4 maart komt de nieuwe Viva Glam Gaga II. Een prachtige nude kleur...
Check deze site: http://www.vivaglam.com/

1 opmerking: